Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Vásárlási információk
Vásárlási információk

 

  • Rendelések feladása kizárólag elektronikus úton lehetséges a www.bladeshop.hu webcímen vagy az info@bladeshop.hu email címen.
  • A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel.
  • Az át nem vett csomag(ok)ból eredő valamennyi kárért a vásárló felel.
  • A megrendelt termék(ek) többféle módon is eljuthat(nak) Hozzád, futárral, GLS Csomagpontos átvétellel, vagy személyes átvétellel. A fizetési mód is ennek megfelelően különböző lehet. Fizethetsz banki átutalással (UniCredit 10918001-00000093-92030002) illetve készpénzzel, vagy bankkártyával személyes átvételkor vagy utánvét esetén.
  • A vételár minden esetben a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az áfa-t is.
  • Felhívjuk figyelmedet, hogy a ki nem fizetett ill. át nem vett megrendeléseket 2 hét után töröljük!
  • A BLADEshop webáruházban a vásárlás történhet előzetes regisztrációval, illetve regisztráció nélkül. A tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért nem tudunk felelősséget vállalni. Kérlek pontosan töltsd ki az adataidat, különös tekintettel a postázási címre! A BLADEshop-ot nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a jobb felső részen lévő bejelentkezés ikonon (kosár mellett) keresztül lehetséges, akárcsak új regisztrációt kérni.
  • A vásárláshoz szükséges technikai lépésekről email-ben vagy telefonon is szívesen adunk tájékoztatást!
  • A visszaigazolás elküldésével a megrendelés írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendeléseket elektronikus formában tároljuk.
  • A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A megrendelés jóváhagyását megelőzően a szállítási költség minden esetben feltüntetésre kerül, amely a vásárlási végösszeg és a szállítási mód függvényében változik.
  • Amennyiben a BLADEshop csapata minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor a BLADEshop nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló természetesen elállhat vásárlási szándékától.
  • Ha a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen probléma lép fel (pl. készlet nyilvántartási hibák), vevőszolgálatunk felveszi Veled a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és tájékoztat a problémáról és a lehetséges megoldásokról.
  • Ezúton tájékoztatunk, hogy adataidat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi ellenőrzése érdekében tároljuk. Adataidat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a megrendelés (szerződés) teljesítésének feltétele, pl. postai feladás. A webáruházban az adatlap kitöltésével és/vagy regisztrációval automatikusan hozzájárulsz adataid rögzítéséhez és tárolásához, valamint a kiszállításhoz szükséges adataid szállító cégnek történő átadásához. Adataid kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
  • Készleten lévő termék kiszállítással történő rendelése esetén a csomag két munkanapon belül feladásra kerül!
  • Személyes átvételkor a termék saját csomagolásában (amennyiben van), megtekinthető állapotban kerül átadásra.

 

 


 

Az elállás joga

A távollévők között kötött szerződésekről a 17/1999. Kormányrendelet a következőkben rendelkezik.

  • Amennyiben rendelésedet véletlenül, vagy hibásan adtad le, rendelésed az info@bladeshop.hu e-mail címen vagy a kapcsolat menüponton feltüntetett elérhetőségek egyikén még küldés előtt minden következmény nélkül lemondhatod.
  • A vásárlástól módodban áll átvétel után is elállni, illetve ha a termék nem megfelelő, a termék kicserélését is kezdeményezheted.
  • A vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
  • Az elállásra, illetve reklamálásra vonatkozó igényedet e-mailben vagy telefonon teheted meg. Elállás vagy csere esetén a termék beazonosíthatósága érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint a terméket az eredeti számlával együtt küldd vissza.
  • Elálláskor a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, de ezen kívül semmilyen más költséged nem keletkezik.
  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell visszajuttatnod a BLADEshop címére. A BLADEshop kizárólag új állapotú (használatlan, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a terméket visszavenni és a vételárat megtéríteni. A postán keresztül visszaküldött árut személyesen ellenőrizzük, és minden esetben visszajelzünk beérkezéséről.
  • Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt mindenképp ellenőrizd! Ha sérülést látsz, vetess fel jegyzőkönyvet, s ne vedd át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
  • Kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizd, még a kiszállító cég munkatársának jelenlétében. Ha valamilyen hiányt tapasztalsz a csomag tartalmában a mellékelt számlához képest, vetess fel jegyzőkönyvet. Előforduló áruhiány esetén küldd el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizd meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre. Emellett elálláskor a szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából, illetve esetleges rongálásból eredő kárát. Amennyiben a termékről felbontás után a postai kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.
  • Elálláskor az áru ellenértékét megérkezését követő legkésőbb 30 munkanapon belül eljuttatjuk a vevő címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.

 


 

 

Garancia

  • A mindenkori törvényeknek megfelelően a termékeinkre garanciát vállalunk.
  • A reklamációt a meghibásodást követő legrövidebb időn belül kell bejelenteni.
  • A meghibásodott termék tovább nem használható.
  • A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

 


 

 

Vonatkozó jogszabályok

  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének szabályairól
  • 17/1999 (II.5.) Kormány rendelet a távollévők között kötött szerződésekről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról
  • 1959. évi IV. törvény a polgári törvénykönyvről

 

 


 

 

Adatvédelmi nyilatkozat

  • Az adatkezelés jogalapja a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (a továbbiakban: Avtv.) 3. § (1) bekezdés a) pontja, 2012. január 1-jét követően az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja, az adatszolgáltatás önkéntes.
  • A regisztrációval ill. vásárlással Ön hozzájárul ahhoz, hogy az űrlapon megadott személyes adatai (Név, Cégnév, Város, Irányítószám, Cím, Telefonszám, e-mail cím,) a BLADEshop nyilvántartásába kerüljenek, melyeket a számla kiállításához, szállításhoz használunk fel, de a harmadik félnek nem adjuk át.
  • Az adatkezelés célja, hogy webáruházunkban történő vásárlásoknál a rendelés egyértelmű és világos legyen, a számla kiállításra, és a megrendelt termék a megfelelő vevőhöz kerüljön.
  • Az adatkezeléssel összefüggésben Ön az Avtv. 11. § (1) bekezdése alapján (2012. január 1-jétől az Infotv. 14. §-a alapján), az Avtv.-ben (2012. január 1-jétől az Infotv.-ben) meghatározott rendben tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését vagy törlését. Az Avtv.-ben (2012. január 1-jétől az Infotv.-ben) meghatározott módon – ha az adatkezelés jogszerűségét kifogásolja – Ön az Avtv. 16/A. §-a (2012. január 1-jétől az Infotv. 21. §-a) szerint tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, valamint az Avtv. 17. §-ában (2012. január 1-jétől az Infotv. 22. §-ában) meghatározottak szerint bírósághoz, illetve az Avtv. 27. §-ában meghatározottak szerint az adatvédelmi biztoshoz (2012. január 1-jétől az Infotv. 52. §-ában meghatározottak szerint a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz) fordulhat.
  • Vásárláskor, illetve a termék kosárba helyezésekor a rendszer a felhasználótól automatikusan fogad és letárol az adatokat: IP cím, munkamenet azonosító (session id). Ezeket az adatokat kizárólag a vásárláshoz használjuk fel. Amennyiben nem történik vásárlás, az azonosítókat a rendszerünk törli.
  • A vásárlói adatok a szállítás és a kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek (GLS, Futárszolgálat).
  • Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésére töröljük (kivételt képeznek azok a számlaadatok - a számlák tőpéldányai - amelyek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez).
  • Amennyiben e dokumentumban változás történik, a regisztrált felhasználókat értesítjük a változásokról.


 

YTcyZGU0Ym